Kitap 1 – 03 – Eski Nişanlım Novem

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



Sevens Kitap 1 – 03 – Eski Nişanlım Novem

Çevirmen RuyaGezer 

Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm 


3. Bölüm: Eski Nişanlım Novem

//İngTN: Merak edenler için, Lyle teknik olarak dokuzuncu kuşak.

Gözlerimi arabada karşıma oturan kıza çeviriyorum.

Ona baktığımda onun da bana baktığını gördüm. Gözlerimiz buluştu ve ikimiz de kafamızı çevirdik.

“Hahaha, ah, böyle bir masumiyet.”

Orta yaşlı satıcı bize baktığında güldü.

Onun adı
Novem Forxuz.

Saçları bir yan at kuyruğu yapıldı ve uzun açık kahverengi saçlarına oldukça iyi uyuyordu. Bahse girerim onun deri, dikdörtgen çantası içinde yolculuk için lazım olacak bazı şeyler vardır.
Belki de hareket etmesi kolay bir şey seçti, ama genelde onu hep gördüğüm elbiselerin içinde değildi.

Kalın tabanlı botlar giyiyordu ve kendisinden daha çok ablasına benziyordu. Onun normalde sakin olan ifadesinde, ilk kez heyecanlı olduğunu gördüm.

Satıcının beni anlayamayacağı kadar sesimi azaltarak sordum.

"Nasıl buldun beni? Ayrıca beni takip etmeye çalışmak; aklın yerinde mi senin?"

“… rahatsızlık mı veriyorum?”

Üzgün bir ifade yapan kız, bir Baron ailesindendi.

Doğal olarak, Kont Statüsünde olmamdan dolayı, düzenlenmiş evlilik statüde işe yaramazdı. Fakat Forxuz Hanedanı, nesiller boyunca Walt Hanedanına hizmet etmişti.

Bu unvanı taşıyan kızla evlenme teklifi, ben on üç yaşımdayken, aileme teklif edilince onlar hemen kabul etmişlerdi. Çünkü benim için daha iyisini arama zahmetine girmeyi hiç istemiyorlardı.

Normalde, bu tür görüşmelerle gündeme gelen yüksek statüdeki Hanedan, ya da en azından, bunu öneren Hanedan’ı inceliyorlar.

"Hayır. Ben kovuldum, biliyorsun. Benim gibi birinin peşinden gitmek bir aptalın yapacağı bir şeydir. ”

Her şeyini kaybeden birinin peşinden gitmenin ona ya da Forxuz Hanedanı’na hiçbir kâr getirmez.

Bir soylu için, Hanedanının kendisine olan ilgisi, öncelikli olmalıdır. Böyle, normal olmayanlar var, ama bunlar azınlıktır.

Ve Novem'i bu azınlıktan biri olarak düşünemezdim.

Yaşlarımız yakın olduğundan, sık sık birbirimizi gördük.

Beraber oynadığımıza dair bazı anılarım da var.

Ama ebeveynlerimin beni ihmal etmeye başladıkları noktadan beri, onunla çok fazla konuştuğumu hatırlamıyorum. Çünkü anne babamın övgüsünü kazanmak için, umutsuzca kendimi eğitim ve çalışmalar haricinde başka şeylere vakit ayırmadım

“Evet, bu bir rahatsızlıktır. Ve burada, şu andan itibaren yalnız ve özgür bir yaşam tarzı yaşayacağımı düşündüm. ”

Ona sert bir şey söylersem geri dönebilir. Düşünüyorum, aklımda olmayan bir şey dile getirdim.

Novem hiçbir zaman romantik bir rüyalar kuran bir kız değildi ve onu Walt Ailesinin ilkelerine göre karşılaştırmış olsanız bile, kesinlikle geçer not alan bir adaydı.

“… Derinden özür dilerim. Ama Lyle-sama ile evlenmeye karar verdim. ”

Bana gülümsemeyen kıza, kendimle ilgili verdiğim kararımı anlattım.

“Böyle bir isteğim yok. Maceracı olacağım ve kadınlar tarafından imrenilen güzel bir hayat yaşayacağım. Ailem tarafından sürülmek beni gerçekten rahatlatıyor. ”

En kötü vaaz. Bununla birlikte, Novem benden sıkılmalı.

Düşündüğüm gibi, aşağıya baktım. Novem’in küçümseyen yüzünü görmek istemedim, ama konuşmayı ilerletmeyeceğime karar verdiğimde, ona tekrar baktım.

“Endişelenme, bu kendim için karar verdiğim bir şey. Evlenmesek bile, lütfen yanınızda hizmet etmeme izin verin. ”
Yüzümü ellerime koydum.

“Forxuz Hanedanı ne diyecek bu işe? Aileni çok üzeceksin. ”

Konuyu ailesine getirdiğim gibi, Novem kendine güvenle bir cevap verdi.

“Bunun için endişelenme. Ben ikinci kızım ve erkek kardeşim veliaht olan kişidir. Büyük ve küçük iki kız kardeşim bile var, bu yüzden ailem, benim bazı yükümlülüklerden azad edilmemin daha iyi olacağını söylediler. ”

(Sizinle ilgili ne yanlış, Anne ve Baba Forxuz !?)

Başım ağrımaya başladı.

Ona bir baş ağrısı desem bile, Novem hala iyi bir görünüşe sahip. Ayrıca, kesinlikle disiplinli ve oldukça kibar olarak yetiştirildi. Hiçbir şey söylemese bile, ona bir sürü evlenme teklifi yapılmış olduğuna inanıyorum.

Bir Vikont’un ailesine bile gelin gidebilirdi.

Nihayetinde istediği mutluluğu elde edebilecekken, benim iyiliğim için onu boşverirse, bu bir israf olur.

Basitçe onu çocukluğumdan beri tanımış olmamdan dolayı, onun mutlu olmasını istedim. Ama o kendi isteğinde inat ediyor.

(Düşününce, küçükken de böyle inatçıydı.)

“… Sadece ne istersen onu yap.”

Yüzümü çevirdiğimde, Novem elini ağzına koydu ve gülümsedi.

“O zaman dediğim gibi yapacağım.”

Sesimizi duymuş gibi, tüccar konuştu.

“Genç olmak güzel bir şey. Bu tek başına bir servet, biliyorsun. ”

Görünüşe göre, bütün bunları açıkça duymuş gibime geliyor.

Yüzüm utançtan kırmızıya döndü. Ama o zaman bir ses duydum.

Oi, oi, seni çok seviyor, öyle değil mi ufaklık?

Alaycı bir tonu olan, bir ses duydum. Etrafa bakındım.

Arabanın üstünde, sadece ben ve Novem vardık. Tüccar, dizginleri tutuyordu. Vagonumuzun çevresinde, iş arayan başka gezginler ve tüccarlar vardı, ancak sesleri bize hemen ulaşabileceği bir mesafede değildi.

“Novem, bir şey duydun mu? Alaycı bir ses? ”

Soruma başını iki yana sallayarak cevap verdi.
“Özür dilerim… duymadım.”

Başını bana özür dileyerek eğince, ona aldırmamasını söyleyip bölgeyi bir kez daha kontrol ettim.

Ses, erkek sesi gibiydi ve bu da oldukça emindim. Ama burada görebildiğim erkeklerin sesi, o kadar net olacak bir mesafede değil.

Dahası, sesin çok daha yakın bir yerden geldiği izlenimine kapıldım.

(Bir halüsinasyon mu? Hala yorgun muyum?… Bunu düşününce, son zamanlarda aşırı yorgunluğun üstesinden gelemiyorum. Acaba yaralarım tamamen iyileşmediğinden mi?)

Sanki ses biraz tanıdık gelmişti. Tüccarın arabanın tepesine koyduğu beze bakarken gözlerimi kapattım.

Duyan tek kişi ben olduğumdan, o zaman belki zihnim bana oyun oynuyordur.

“İyi misin Lyle-sama?”

Novem endişe duyduğunda, ağzımı açtım. Ona iyi olduğumu söylemek üzereyken, başka bir ses duydum.

Oldukça net bir şekilde duyabiliyordum, ama Novem bunu farketmiş gibi görünmüyordu.

Bu yaşındayken onun gibi birisine sahip olması için… Kıskançlıktan başka bir şey elimden gelmiyor.
Çok ileri gittin, baba.

Oturduğum yerden ayaklandım ve etrafıma baktım. Novem şok olmuş gibi görünüyordu.

“Sorun nedir, Lyle-sama !?”

Fakat çevremde en ufak bir değişiklik olmadı.

"… Bir şey yok."

Dediğim gibi, düşündüm.

“Hmm? Gerçekten bu kadar yorgun muyum? … Sanırım yatsam iyi olacak. ”



Dinleneceğimiz kasabaya vardıktan sonra, seyyar satıcıyla konuştuk ve yarın da ona eşlik etmemizi kabul etti.

Belki de mevsimsel bir olaydı, ama şehir oldukça canlıydı.

Tüccarın kalkış saatini öğrendikten sonra, ben ve Novem han aramaya başladıkd.

Ama orada bir problem ortaya çıktı.

“Sadece bir oda var mı? İki imkansız mı? ”

Hanın sahibi gerçeği doğruladıktan sonra, hemen imkansız olduğunu söyledi.

“Yılın bu zamanında çok fazla insan var, bu yüzden bir odaya tek bir insan koyamayız. Özür dilerim, ama tanıdıksanız, ikiniz de bir odayı paylaşır mısınız? ”

Novem'e döndüm.

Beni takip etmeyi seçmişti, ama onunla aynı odada kalmak, kaçınmak istediğim bir şeydi.

Bununla nasıl başa çıkacağım konusunda şaşkındım.

Ama Novem, ona bu konunun önemli olmadığını söyledi ve ödemesini yaptı. Anahtar karşılığında ona biraz bakır para verdi.

“O-oi ...”

Novem’e bunun iyi olup olmadığını sormadan önce, hanın sahibi konuştu.

“Oda, ikinci katın uzak tarafında. Oda numarası, anahtarın üstündeki kağıtla aynıdır. Ah, evet, kahvaltı ve sıcak su ücretsizdir, ancak akşam yemeği yapmıyoruz, bu yüzden muhtemelen bavullarınızı bırakmadan önce bir yere gidip yemelisiniz. ”

“Bavullarınızı bırakmadan önce” ile ne kastettiğini anlamadım.

(Eğer bir anahtar varsa, o zaman onları bırakmak daha iyi olmaz mıydı? Ben ayrı bir meseleyim, fakat Novem seyahat çantasına sahip.)

Ağır bir bagaj taşıyordu, ama yine de sahibine teşekkür ettim.

"Teşekkür ederim. Anahtar hakkında ne yapalım? ”
“Bana zaten ödeme yaptınız ve daha sonra bu konuda çakallık yapmayacağım. Onu alacağımdan, bu notu yanına al. O notu buraya kim verirse, anahtarınızı ona teslim ederler. ”

Bu değişimi neden yapmamız gerektiğine dair bazı sorularım vardı, ama Novem beni sürükledi.

Handan çıktık ve yakınlarda, bir bar ya da restoran olup olmadığına dikkat etmeden, yemek yiyebileceğimiz bir yer aramaya başladık.

Yollarda çok insan vardı ve gerçekten gürültülü bir şehirdi…

… Bir saniye bekle, bu çocuk kulakların arkası gerçekten ıslak değil mi? Bu dünyanın nasıl işlediğine çok da açık bir örnek.
Çünkü o bir Kont! Çünkü Lyle gelecekte bir Kont olacak!
Demek, doğduğu andan itibaren zengin olduğu doğru. O bilinen ve gerçek bir şımarık velet.

Milletin yaygarasını dinlerken, tekrar net bir ses duydum. Kesinlikle yakın görünüyordu ve benim adım bile söylendi.

“İyi misin Lyle-sama? Yüzün bembeyaz oldu. ”

"İyiyim!"

Benim rahatsız sesim oldukça yüksek çıktı. Novem'in hiçbir şey duymadığı anlaşılıyor. Sesler tekrar başladı.

Ve kahrolası bir anı bekle ... git kızın çantasını al. Çok boşsun, evlat. Gerçekten düşüncesizsin.
Kont, değil mi? Sanırım öyle bir şeyin çocuğu böyle oluyor. O bakılmaya alışkın olan birisi olmuş.
"… Ne dedin?"

Yine duydum. Ve bana çok yakın geliyor. Dahası, her ses farklı geliyor. Birkaç tane var.

“Lyle-sama?”
Novem'i rahatsız etmemek için endişelendiğim halde, onları görmezden gelmeyi tercih ettim. Ama hiçbir şey yapmadığım halde bir kızın ağır bir çanta taşınması gerçekten de yanlış.

“E-evet… Novem, o ağır değil mi? Ver bakayım, taşıyayım. ”

Bunu söyleyerek çantasını aldım. Onu taşımakta ısrar etmesine rağmen, restorana girerken biraz zorla aldım.

Ama sonra tekrar geldi.

Elini tutup ona eşlikte etmeliydi.

İçeri girdiğimizde, böyle bir ses duydum. Elimi ona uzatan bir görüntü, bir an için aklımda parladı.

(Hayır, bekle, biz zaten mağazadayız… ona elimi uzatmak hiçbir anlam ifade etmiyor.)

Elimle ilgili düşüncelerde kaybolduğum için, Novem’in önünde dalgın bir halde kaldım.

Sanki bunu farketmiş gibi, Novem elimi tuttu.

“Lyle-sama, o koltuk açık görünüyor, o yüzden bana oraya kadar rehberlik etmen için sana güvenebilir miyim?”

“Ah, eh… e-evet”

Ona kısa mesafeden eşlik ettiğimde, Novem son bir teşekkür teklif etti.

“Çok teşekkürler, Lyle-sama. Um… ah, afedersiniz. ”

Bunu söyleyerek Novem garsona tereddüt etmeden sipariş verdi. Menüden neyin önerildiğini sordu ve iki porsiyon istedi.

Bazı şeylere işaret etti ve bana iyi olup olmadıklarını sordu ve ben ne getirileceğinden habersiz onayladım. Yine, tekrar sesler duydum.

Hey, bu adam biraz pısırık mı?
Bu, dünya hakkında habersiz olduğu için. Eh, bazı güvenilmez noktaları da var.
İşte, hiç olmazsa kız düşünceli, yoksa normal biri onu terk etmişti bile, değil mi?

Değerlendirmem düzenli olarak değişirken, kendi kendime düşündüm.

(Sadece neler oluyor !?)



Gece.

Misafirhaneye döndükten sonra, sahibinin bizim için hazırladığı sıcak suyu kabul ettim.

Görünüşe göre, vücudumu kovadaki sıcak suyla silmekteydim.

“Banyo yok mu?”

Novem sorumu yanıtladı.

“Bu dinlenme kasabasında bile, fiyatına bağlı olarak bazı yerler var, ancak vücudunuzu sadece sıcak suyla silmek standarttır. Hamamlı hanlarda bile, misafirlerin serbestçe kullanabileceği çok az yer vardır. ”

"Gerçekten mi? Kasabada, banyoları olan bazı özel odalar olduğunu duydum, ama… ”

Novem, sıkıntılı bir yüz ifadesiyle havluyu kovaya batırdı ve çıkardı. Giysilerimi çıkardı ve beni silmeye başladı.

“Özel banyoları olan hanlar aşırı derecede pahalıdır. Gece başına aldıkları, gümüş para cinsinden. ”

“Yine de biraz gümüşüm var. Novem, banyo yapmadan iyi olacağına emin misin? ”

Dediğim anda beni uyardı.

“Bu iyi değil, Lyle-sama! Bundan sonra, para az olacak. Şansınız olduğunda, ekonominizi dengelemezseniz, bilmeden önce biter. ”

“G-gerçekten mi?”

Beni azarladıktan sonra, sırtımı yıkadı ve saçlarıma geçti. Kovayı başımın üstüne kaldırdıktan sonra, Novem yavaşça üzerime döktü.

Duyduğum bir ses duydum.

Oi, şımarık velet, vücudun temiz olduğunda, odayı hemen terk et.

“Eh?”

“Sorun nedir Lyle-sama?”

Tehdit edici bir ses duydum, o yüzden etrafa bakmaya başladım. Saçlarım ıslak olduğu için etrafa sular sıçradı.

İyi değil, bu çocuk… hiç farketmedi hala.
Bence, bunun çok büyük bir sorun olduğunu düşünmüyorum.

Saçımı yıkamak için bekledikten ve giysilerimi giydikten sonra hiçbir şeylerin yanlış olduğundan endişelenen Novem'i sakinleştirdim.
Onları değiştirmek istedim, ama iç çamaşırlarımı değiştiremezdim.

“Sonra ben kullanacağım, tamam mı? Umm ...”

Bir şey söylemek istiyor gibiydi.

“E-evet. O zaman gideceğim. Bana ihtiyacın olursa kapının hemen dışındayım (Neden dışarı çıkmalıyım?) ”

“Derinden özür dilerim”

Bunu söyleyerek, odadan çıktım ve koridorda bir sandalye buldum. Gıcırdayan tahtaya oturduğumda, benimle konuşan birinin hiç duymadım.

“Gerçekten bir halüsinasyon mu? Ve bekle, bugün zaten… ”

Otururken, göz kapaklarım ağır hissetmeye başladı. Bunun gibi, gözlerimi kapattım. Belki de vücudum temizlenmiş olduğu için rahatlamış hissettim.

Uyan, seni aptal!

Kızgın bir ses duydum ve gözlerimi açtığımda, öncekinden farklı bir yerdeydim.

“Eh, N… ne?”

Dahası, etrafımda insanlar vardı. Benden önce geniş, yuvarlak bir masa vardı ve etrafında yedi kişi daha oturuyordu…

Her birinin farklı bir şekilde yüzü vardı ve hepsinin bir kısmı hatırladım. Onları nerede gördüm? Düşündüğüm gibi, bir yelek olarak canavar derileri giyen bir adam fark ettim.

Kolları kütük gibi kalındı ​​ve saçı dağınıktı. Etrafında iyi yetişmiş gibi duran gençler vardı. Hepsi yirmili yaşlarından otuzlu yaşların başlarına kadar değişiyordu.

Dikkatimi benden önce vahşi kabilelilere benzeyen adama çevirdim.

“Hmm? Bu ses olabilir mi… ”

Doğru, o bizdik.

Bunlar arasında, net bir şekilde hatırladığım bir adam vardı. Hafızamdakinin aksine, oldukça gençti. Ancak atmosferi hiç değişmemişti.

Lyle!

“Eh? D-dede!”

Orada büyükbabamın gençleşmiş formu vardı. Omurgası daha düzdü ve bedeni hatırladığımdan çok daha sağlamdı.

Çok büyümüşsün… Senin adına sevindim, Lyle.

Onun atmosferi hala sevecen bir büyükbaba gibiydi oldu. Sıralanan diğer kişiler küskün görünüyordu ya da ilgisiz görünüyordu ya da sadece bıkmıştı.

Bana baktığında, her birinin kendi değerlendirmeleri vardı.

Dedem konuştu.

Torunuma karşı gelebilecek herhangi bir şikayeti olan var mı?

Cevap veren kişi vahşi tarzdaki adamdı.

Tabii ki var! Bu çıtkırıldım muhallebi çocuğu da ne böyle? Neslimden böyle bir pısırığın çıkacağına ihtimal bile vermiyorum!

“N-Nesil mi!?”

Durumu anlayamadım. Ve büyükbabam burada olduğundan, bu bir rüya olamaz mı? Bunu düşündüğümde, farklı biri sesni çıkardı.
Hayır, böyle iyi değil mi? Ve bekle, Daha da önemlisi, sormak istediğim bir şey var. Um ~ Lyle, öyle miydi? Ben senin büyük büyükbabanım.

“… Eh?”

Kırmızı saçlı ve biraz vahşi görünümlü bir adam düzenli bir görünüme sahipti. Ama kıyafetleri biraz yıpranmıştı.

Kendi evimin içindeki portreleri hatırladım. Her bir önceki aile kuşağı kuşağının resmi, malikanenin etrafında sıkışmıştı. Bazıları oldukça farklı bir izlenim bıraktı, ama çoğu onları anımsattı.

Tahriş olmuş vahşi konuştu.

Kavrayabilmekte hakikaten yavaşsın! İ~yi~ dinle. Bizler senin Atalarınız!

Onun yanında oturan, avcı giyinimli bir adam hafifçe mırıldandı.

Bunu kabul etmek istemeyebilirsin, ama bu, Walt Hanedanı’nın kurucusu olan asilzade. Ah, ona gerçekten saygı duymak zorunda değilsin.

“… Ne?”

Bahse girerim şu anda oldukça garip bir surat yapıyorum.


RGN: Ta-da. Merhabalar gençler. Çevirmeniniz konuşuyor. Uzun bir ara oldu. Kusura bakmayın. Neyse müthiş bölümdü be ya 😊. Bunu çevirirken neredeyse baya bir not koyuyordum ha :D

Novem harbi delikanlı kız çıktı. Daha evlenmeden böyleyse, evlenince… Düşünemiyorum da :D . Ailesi de yabana atılacak cinsten değil. Gözüm tuttu bu kızı :D . Ama Lyle senden beklemezdim, harbi pısırıkmış la bu :D ve sonunda Dedeler meydanda :D . Bakalım Lyle’ı öpecekler mi sevecekler mi :D

Neyse uzatmadan burada sonlandıralım bunu. Bir sonraki bölümde görüşürüz Gençler.

Gelecek bölümün adı: Yedi Ata

Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm