Kitap 1- 02- Eski Soylu Lyle

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode




Sevens Kitap 1- 02- Eski Soylu Lyle


Çevirmen:RuyaGezer



1. Kitap (İlk kuşak bir Barbardı.) 2. Bölüm: Eski Soylu Lyle

Önümde bir ayna asılı duruyordu.
Karşımdaki çocuğun mavi saçları aşağı doğru sarkıyordu.

Aynı zamanda çok yıpranmış bir yüzü vardı. Üzerindeki bandajlarda kanlanmış bazı yerler vardı, ama yaralar çoktan kurumuştu.

Yanmış kısımlar belki özel bir ilaçla tedavi edilmişti, ama soluk görünüyordu.

“Nasıl görünüyor, genç efendi?”

Bana seslenen sese doğru döndüğümde, yaşlı adama teşekkür ettim.

“Teşekkürler, şimdi çok daha iyiyim.”

Yaşlı adam avlunun yanındaki bir kulübede yaşayan bahçıvandı. Görünüşe göre ailesi varmış, ama karısı öldükten sonra, kulübede tek başına yaşamaya başladı.

Mülkün geniş arazisinde, oldukça gizli bir yerde saklanan kulübenin görünüşe göre amacına uygun olarak küçük yapılmış.

"Bu iyi. Orada oldukça tehlikeli bir haldeydin. Eğer malikane doktoru kadar iyi olabilseydim, sana biraz daha yardımcı olabilirdim, ama… ”

Bu özür dileyen yaşlı adam, tavrına rağmen, eski bir askerdi. Belki de yaralanmaları tedavi etme konusunda biraz bilgisi vardı, ama beni oldukça ustaca iyileştirmişti.

Her neyse, bu adamın tedavi konusundaki yeteneklerinden ziyade, en sıkıntılı durumum…

“… Ailem tarafından tamamen terkedildim. Hahaha, gülmekten başka elimden hiçbir şey gelmiyor. ”
Ruhsuz bir kahkaha atarken bana bakan adam… Zellodadaki sandalyeye oturdu. Yetmiş yaşından büyük olmasıyla beraber, geniş bahçenin bir kısmının bakımını yapardı.

Eve hizmet veren birkaç bahçıvan daha var, ama bir kulübede tek başına yaşayan sadece Zell idi. Ailemin, büyükbabamın jenerasyonundan bu yana hizmet eden adamla, orayı boşaltması için çok uğraştıklarını duymuştum.

Yaralı bedenimi buraya taşımış ve uyuduğum üç gün boyunca benim tedavimle ilgilendi.

Yatağa oturdum ve bir kez daha teşekkür ettim.

“Beni kurtardığın için teşekkürler, Zell. Karşılığında sana verecek hiçbir şeyim olmamasına rağmen. ”

Şaka yapar gibi göründüğümden belki, Zell derin bir iç çekti.

“İyi göründüğün için rahatladım. Ama malikanenin durumu son zamanlarda çok garipleşti. ”

Zell'in iç çekmesinin sebebi, geçtiğimiz beş yıl boyunca malikanenin işlerinin oldukça değişmesiydi.

Olan şeylerin bazen garip olduğunu düşündüm, ama her zaman işlerin merkezindeyseniz, fark edemeyeceğiniz bazı şeyler var.

“Bu zaman Genç Efendimizin zamanı olacak, ama varis Genç hanımı yapmak… Eğer bir önceki kuşağa sorsaydık, öfkesinden ne diyeceğini merak ediyorum.”
Büyükbabam, Brod Walt, katı bir soyluydu. Saray tarafından verilen Kont rütbesiyle eyaletini yerli bir asil olarak yönetirdi.

Bu da bir ordusu olduğu anlamına geliyor.

Walt Hanedanı, kraliyet ailesine danışmanlık yapan bir aileydi. Büyükbabamın zamanında, majesteleri ile konuşmak için genellikle imparatorluk başkentine çağrılırdı. Babam bu konudan bahsederken gururlanırdı.

Ama aynı zamanda aşırı derecede katı bir kişiydi.

Savaşta güçlüydü ve çabalarını eyaletinin iç işleri için harcadı.

Bir sonraki kuşağın kralı da onu “Bahnseim'in” önde gelen asillerinden biri olarak görüyordu. Torunlarınına karşı ise birazcık yumuşaktı.

İlk torunu olan ben, onun tarafından çok şımartılırdım.

“Ancak onun hakkında sadece iyi hatıralarım var. Şimdi Hanedanın başına geçemeyeceğim için onunla nasıl yüzleşeceğimi bilemiyorum.”

Benden olan beklentilerine ihanet ettim. Bunu düşününce, şu ana kadar olan tüm gayretim sanki boşuna gitmiş gibi hissettim.
Şimdi, artık her şeyimi kaybettim.

“Genç Efendi… kendinizi çok üzmeyiniz. Hala gençsiniz. Lütfen hayatının geri kalanını ileriye dönük olarak yaşayın. ”

“Teşekkürler ama hiçbir hedefim yok. Şimdiye kadar, iyi bir yönetici olmayı hedefledim. Şimdi bu iş olduktan sonra, nereye gideceğimi bilmiyorum. Oldukça acınası bir haldeyim, değil mi? ”

Kendimle alay edercesine güldüğümde, Zell ayağa kalktı ve içecek bir şeyler hazırlamak için mutfağa doğru ilerledi. Yüzümü kapattım ve buradan ne yapacağımı düşünmeye başladım.

“Artık burada kalamam. Gidecek bir yer bulmak zorundayım. ”



Zell’in evinde kalmaya başladığımdan beri, beşinci gün bandajları çıkarmayı başardım.

Acaba pahalı ilaç kullansa ne olurdu diye düşündüm, ama iyileşmem şu haliyle bile hızlıydı.

Ancak onun tarafından uzun süre bakılmak ağızda kötü bir tat bırakır. Ayrıca, bu mülkten sürüldüm.

Beni koruyan adama sıkıntı çıkarabilirler.

Akşam yemeğimiz sırasında, Zell ile konuşurken planımı ona söyledim. Bundan önce bana, büyükbabamın savaş alanında yaptıkları ve imparatorluk başkentindeki eylemlerini anlatmıştı.

Konuştuğum sırada, üçüncü gün akşam yemeğimizde anlattığı hikayeleri hatırladım.

“Zell, bir maceracı olmayı düşünüyorum.”

“Bir maceracı, diyorsun? Hanedandan reddedilen bazı asillerin maceracı olmaya gittikleri doğrudur, ancak siz hem büyüye hem de bilgiye sahipsiniz. Bu yetenekle, hükümet işi her zaman mümkündür. ”

Kafamı sağa sola salladım.

Çalıştığım işte sıkıntı oluşturabilirim. Walt Hanedanı büyüktür ve buna bağlı olarak nüfuzu oldukça çoktur.

Eğer işverenlerimi tehdit etmek istese, Celes muhtemelen bunu kolayca yapar.

“Her şeyimi kaybettim. Sadece kendi ellerimle sıfırdan kazanabileceğimi düşündüm.
"… Anlıyorum. Genç Efendimin istediği yol buysa, o zaman öyle olsun. ”

“Hikayelerinize göre, ünlü maceracılar para sıkıntısı çekmemiş, değil mi? Bu borcumu bir gün mutlaka ödeyeceğim. O zaman, muhteşem bir maceracı olarak geri döneceğim. ”

“Hahaha, bekleyeceğim Genç Efendi.”

Zell yüksek sesle güldü.

Acaba şakama ayak uyduracak mı diye merak ediyordum. Doğal olarak, aklımın derinliklerinde, bir maceracının güçlenmesinin bu kadar kolay bir şey olduğunu düşünmüyordum.

Böyle görünsem bile, bir varis olarak için yetiştirildim.

Feodal bir Lord olarak, maceracıların ne olduğunu iyi biliyordum. Bilinmeyene meydan okudular ve labirentlerden büyük hazinelerle geri döndüler.

Eğer sorsan, çocuklar muhtemelen onlara benzemek istediklerini söylerlerdi, ama gerçekte, onlar sadece bir grup hödükten başka bir şey değildiler.

Onlara paralı asker desen, uygun olmaktan daha fazlası olurdu. Bu paralı askerler, köy sakinlerine yiyecek stoklarını yağmalamak için sakince saldırabilirdi.

Canavarlarla uğraşmalarının yanı sıra, maceracılar zahmetten başka bir şey değildi.

Ancak, hepsi de kötü değillerdi.
Ünlü maceracılar hükümetle uygun şartlarda çalışabilirler. Paralı asker takımları oluşturanlar, yeteneklerine göre büyük miktarda parayla kiralanabilirlerdi.

“Ama bir maceracı, öyle mi? Bağımsız şehir olanBeimmaceracı olmak için iyi bir yer gibi geliyor.”

Zell’in sözlerine dürüstçe sorguladım.

“Beim? Bir tüccar sistemi tarafından yönetilen bir şehir olduğunu biliyorum, doğru mu? Çok sayıda bölge arasında bir ticaret noktası. ”

“Tam olarak neden bu. Bir ülke tarafından yönetilmiyor ve maceracılar için gelişmesi kolay bir yer. Ya da tabiki, suçlular için de söylenebilir. ”

Suçlulara dönüşen birçok maceracı var. Bu olduğunda, maceracılar loncalarından uyarılar alırlar ve arananlar olurlar.
//RGN: Bknz, Kuro’da Cashel. (Olmuyor uşağım olmuyor, Biz bunları dantelaylan annattik, kupaynan annattik, olmuyor. Bu işin sonunda slime sizi hüpleyecek 😊)

Ama bir kez Beim'in ticaret noktasına kaçtılar mı, hiçbir ülke onları avlamaya çalışamazdı. Hikayelerini duymuştum, ama böyle bir toprağa yerleşmekte biraz tereddüt ediyorum.

Görünüşe göre Zell duygularımı hissediyordu.

“Bunu çok düşünmeniz gerekmiyor. Bu türlerin toplandığı yerlere girmediğiniz sürece, işlerine nadiren karışırsınız. ”

“Anlıyorum. İmparatorluk başkentinin iyi bir başlangıç ​​olacağını düşündüm, ama… ”

Walt Hanedanının topraklarında bile bir maceraperest loncası var. Ama babam, feodal lord, buna müdahale edebilirdi, bu yüzden her ne pahasına olursa olsun bundan kaçınmalıyım.

Ülke içinde kalmak istiyorsam, babanın etkisi olmayan bir yer seçmeliyim. Böyle düşünürseniz, başkent doğal tercihti.

“Başkentin üst düzey soyluları arasında, bizimle beraber olan çok sayıda hanedan var. Bu kötü bir seçenek değil, ama sizin için en iyisi olduğunu söyleyemem.”
"Anlıyorum. Ama Beim'e gitmek için param yok. Ayrıca, şu anki yetenek seviyemle ne yapabileceğimi de görmek istiyorum.”
//RGN:Gördük uşağım, kızkardeşinden dayak yiyon daha. Bir de sadece temel dersleri almış. (Kardeşi üniyi bitirmiş ünili abilerin dramı 😊)

Beim tüccarların şehriydi. Aynı zamanda, orada iş arayan çok sayıda maceracı vardı. Özetlemek gerekirse, yeterince yetenekli değilseniz, hayatta kalamazsın.

"Doğru. O zaman başkente gitmek belki de en iyi fikir olabilir. Yine de uzun süre kalmanı tavsiye etmem.”

“İmparatorluk başkentinin yanında nerede var?”

Fırsatım olduğu gibi, daha fazla sordum. Dedemin yanında savaş alanlarında koşturan, Zell'in çeşitli yerleri bilmesini düşündüm.

Daha önce onunla hiç konuşmamıştım, ama denediğimde, ilginç hikayeler anlatmış yaşlı bir adamdı.

“Başkentin yakınında Dalienşehri nasıl? Yaşaması zor bir yer değil. ”

“Dalien? Sadece ismini duydum. ”

“Bir bölge olarak, onların gelişmişliği bizimkinin hemen ardındadır. Bu bağlamda, orada iş bulmak daha kolay olabilir. ”

"İş? Canavar imhasını kastetmiyorsun değil mi? ”

Dediğim gibi, gözlerinin köşesi hafif şaşkın göründüğü için keskinleşti.

“Görünüşe göre, toplumun burada nasıl işlediğini sık sık duymuyorsunuz, genç usta. Yapacak bişe yok, o yüzden açıklamama izin verin. ”

Zell, maceracıların ne olduğunu açıklamaya başladı. Aklımda kalana göre, çoğunlukla labirent yağmalayan ve zaman zaman savaş alanında kiralık olarak kılıç sallayanlardı.
Ama ona göre…

“Maceracılar, her türlü işi başarabilen kişilerdir. Başlangıçta, canavar imhası yapıyorlar ve labirentleri yağmalıyorlardı, ama yapılması gereken çok işlerin olduğu ortaya çıktı. Çoğu genç, gerekli ekipmanı satın almak için para kazanmak için çeşitli görevleri üstlenir. ”

“Öyle mi? Ama bu garip işlerde uzman olan insanlar da olmalı, değil mi? ”

“Bunun gibi şeyler görevleri alan loncalar tarafından yönetiliyor ve gününde hizmet için ödeme yapıyor. Eh, bu bir iş bulma servisi gibidir. Tabi ki, onu sadece fiziksel emek yoluyla kazanabilirsiniz. ”

Zell, duymak istemediğim maceracıların şeklini tarif etti. Düşündüğüm gibi, her şeyin sorunsuzca çalışacağına dair bir garanti yok.

“Fakat bu işleri yaparak, maceracılar ekipmanlarını hazırlıyorlar. Bu her zaman kötü bir şey değildir, bu yüzden onlarda hata bulmak loncadan daha zahmetli olur.” //(RGN: ?? son cümleyi anlayan beri gelsin, bizde anlayalım :I )

“Bu işler böyle mi çalışıyor? Ben de fazla bilgili değilim. ”

Bana göre, sadece yönetici amacına göre yetiştirilmiş olan kimsenin, hayal bile edemediğim bir dünya olduğuna şüphe yok. Bazı sebeplerden dolayı Zell biraz mutlu görünüyordu.

"Ne oldu?"

"Bir şey yok. Şey, önceki neslin zamanından beri hizmet verdim, ama Genç Efendiyle konuşacağımı hiç düşünmemiştim. Çünkü zamanımdaki Genç Efendi bir Kont'un ailesinde doğmuştu. ”

Büyükbabamın saltanatı sırasında, Walt Hanedanı sonunda Kontluk ünvanını aldı.

Ondan önceki nesil, çok büyük miktarda arazi satın almak için fazla para harcadıklarından çok ağıza düştüler. Şimdi bile babam pişmanlıkla konuşuyor.

Babamın büyükbabası - büyük büyükbabam - görünüşe göre, bazı gereksiz yollara başvurmuş bir kişiydi.

Böyle bir başlangıçtan itibaren, babam bir Kontluk’un varisi olarak büyüdü. Büyükbabam bir vikont olarak işe başlamıştı, ama yine de bir ordu yönetiyordu ve savaş tecrübesine sahipti.

Sanırım babam Zell ile hiçbir zaman temas kurmadı.

“… Bu arada, genç usta, evimde garip bir şey yaşadın mı?”

"Garip bir şey? Hayır… ah! ”
Sorusuna “Hiçbir şey” cevabını vermek üzereydim. Kendi evimden sürülmekle kıyaslandığında, yaşadığım her şeyin bir şey ifade etmediğini hissediyorum.

Ama o anda hatırladım.

“Ölümle burun buruna geldiğimden midir? Sanırım büyükbabamın sesini duydum. Nostaljik bir ton… ama başka sesler de vardı. Belki rüya da görmüş olabilirim. ”

Sadece bir rüya olduğunu söyleyerek tekrar yemeye başladım.

Gözleri fal taşı olmuş bir halde, Zell bana bakmaya devam etti.



Sonraki sabah.

Zell'den ödünç aldığım kıyafetleri giydim ve bunun üzerine bir pelerin giydim.

“O, oğlumun geride bıraktığı kıyafet, ama yeterince iyi olmalı.”

“Tüm bunlar için gerçekten üzgünüm. Bu borcu kesinlikle ödeyeceğim. ”

Özür diledim ama Zell başını iki yana salladı.

“Hayır, yeterince ödemiş oldun. Ayrıca Genç Efendi, bunu al. ”

Bunu söyleyerek, bir deri cüzdan teslim etti. Avucumun içine sığabilecek cüzdanda biraz bozuk para buldum.

“Hayır, senden para almak biraz…”

Bana göre, küçük bir miktar gibi görünüyordu, ama muhtemelen Zell için farklıydı. Para anlayışımızın tamamen farklı olduğunu anlıyorum, bu yüzden onu kabul etmek istemedim. Ancak, Zell geri itti.

“Kesinlikle gerekli olur. Üzerinde bir kuruş olmadan ne yapmayı planlıyorsunuz? Ayrıca, bir noktada iade etmeyi planlıyorsanız, bunu bir yatırım olarak düşünün. ”

Bunu söyleyince, teşekkür ettim ve kabul ettim.

“K-kusura bakma. Gerçekten, her şey hakkında. ”

"Bir şey olmaz. Bununla birlikte, önceki Efendime verdiğim sözü tutabildim.”

"Söz vermek?"

Başımı eğerken, Zell bana küçük bir tahta kutu sundu ve açtı. İçinde mavi bir taş vardı.
Etrafında gümüş süslemeler kaplıydı ve bir bakışta pahalı bir işçiliği olduğunu söyleyebilirim.

“Hayır, böyle bir şeyi mümkünatı yok…”

“Bu önceki Efendinin, hayır ... Walt Hanedanı'nın her neslinden aktarılmış bir taştır. Son derece nadir bir metal ile hazırlanmış ve ünlü bir demirci tarafından dövülmüştü. Ünlü bir sanatçı son rötuşları uyguladı. ”

Yaklaşık iki santimetre boyutunda olan taşa baktım. Bir kolyeyle bağlanmıştı.

“Dedelerim? Onun böyle bir şeye sahip olduğunu hatırlıyorum, ama babam bunu almamış mıyım? ”

“Bir önceki Efendi, Kontluğa geçişine uygun olması için üzerine daha fazla süs eklemeyi denedi, ama onun vefatı kötü bir zamanda geldi ... Süsler Taş’ın içine gömülmesi gerektiğinden, bunu onaylamak için ayrılmıştım ve oradan geri alıp geldim. Ancak, Maizel-sama ile hiç görüşemedim. ”

Babam da meşgul.

Bu nedenle, çok acil bir konu olmadığı sürece, evde hizmet eden biri bile onunla görüşemeyebilir. Dahası, onun bazı endişelerinin kaynağı Zell idi.

Ahşap kutudan Taşı ve zinciri aldım.

Taş… üretim sürecinin yıllar geçtikçe unutulduğu bir eşya, bir kişinin yeteneğinin anılarını taşıyan bir şeydi. Dünya, basitleştirilmiş Büyülü Eşyalara geçince, unutuldu ve çoğu bilgileri kayboldu.
Kişilerde ortaya çıkabilecek Yetenek Sayısı her zaman birdir. Bu yetenekleri hayatları boyunca güçlendirmelerine rağmen, sayılarını arttırmak imkansızdı.

Taş, yeteneklerin kaydını tutabilme özelliğine sahipti ve bunu diğerlerinin öğrenebileceği bir şekle sokuyordu.

“Ve bunu şu anki Efendi’ye, Maizel-sama'ya verebileceğimden şüpheliyim. Bu benim bencil kararım olabilir, ama lütfen al, Genç Efendi… Lyle-sama. Böylece son Kont’a olan borcumu geri ödeyebilirim. ”

Kendi boynuma taktım ve taşını kavradım.

“… Gerçekten müteşekkirim, Zell. Bunu geri ödemek için kesinlikle bir gün geri geleceğim. ”

“Bekleyeceğim, Lyle-sama.”

Bunu söyleyerek Zell’in kulübesinden ayrıldım.



Geçtiğimiz altı gün içinde Zell, küçük olan evinin birdenbire daha da genişdiğini hissetti.

Geçmişte, ailesiyle birlikte yaşadığı bu ev, bir önceki Hanedan Reisi Brod'un saklanmak ve bir şeyler içmek için uğradığı bir yerdi.

Karısının kasabada çizilen resmine fısıldadı.

“Hayatım. Bununla birlikte, omuzlarımdan bir yük kalkmış gibi hissediyorum. ”

Yatağa uzanıp gözlerini kapatıp, yorganı üzerine çekti.

“Ama Brod-sama ile aynı tercihlere sahip olması … o adam da bu etin tadına bakmayı severdi.”

Zell'in hatırladığı şey, evinin hala yaşamla dolu olduğu zamanlardı.

Ve Brod’un, ailesine nesiller boyu aktarılmış taşını, nasıl teslim ettiğini hatırladı. Brod ondan daha yaşlıydı ve en sonunda yatalak olmuştu.

Saygınlığı olan adamın zayıflamış formu Zell'in özlem dolu gözlerine yaşlarla doldurdu.

“Son işlemeler yapıldığı zaman onun yanında olamayacağını bildiği halde, neden onu bana bıraktı… ama şimdi, artık görevimi yerine getirdim, Brod-sama.”

Gençlik anıları ve savaş alanında Efendisinin yanında koşarken ki hatıraları içinde canlandı.

“Ama sonunda Lyle-sama'ya verebildim… Hayatım, yakında sizinle beraber olacağım.”

Derin bir nefes sonrasında, yaşlı adamın yüzünde huzurlu bir gülümseme oluştu.



Konağı terk edip etrafına inşa edilmiş olan şehre varınca, bir seyyar satıcıyla konuştum.

Öğlen geçmişti ve geçen bir arabaya binmeyi başarsaydım, dinlenmek için başka bir şehre gidebilirdim.

“Falan kasabaya mı? Bu benim için sorun değil, ama biz geceye anca orada oluruz, ve açık oda olup olmayacağına garanti veremeyiz. Kendime bir yer bulmak için bazı bağlantılarım var, ancak yılın bu zamanı oldukça kalabalık oluyor. ”

Seyyar satıcı onaylamadığını belirtti, ama benim için, buradan en kısa zamanda ayrılmam gerekiyordu.

“Bu benim için önemli değil. Beni götürebilir misin? ”

“Her iki şekilde de umurumda değil, ama dövüşebilir misin? Yapamıyorsan benim arabamı kullanman lazım ki bende gücümü koruyayım.”

Tüccarın sorusu üzerine avucumun içinde bir miktar alev oluşturdum.

Kılıcımı kaybettim ama hala büyü kullanabilirim. Bununla, kendimi savunacak kadar güçlü olduğumu kanıtladım.

"Ne kadar şaşırtıcı. Eğer Büyücüysen, soylusundur zannımca? Ama kıyafetlerine bakıyorum, hayır… Oh, bu benim için gereksiz bir sorgulama. Anladım. Arabamı kullanacak ve dikkatli bir şekilde koruyacaksanız, bir ücret talep etmeyeceğim. Hatta, daha çok, olanlara dayanarak, parasını bile ödeyebilirim.”

Orta yaşlı adam, elimden gelenin beni kabul ettiğini gösteren avucunu gösterdi.

"Teşekkür ederim. Geri kalan kasabadan sonra, ama… ”

Bir yerden konuşmamızı bölen bir ses yükseldi.

Geri döndüğümde, orada çok iyi tanıdığım birini gördüm.

“I-Imm, lütfen beni de alır mısınız!”

Karakterini yansıtan bir yan at kuyruğu saçı olan bir kız.

“… Novem.”

Başını utancından saklayan kız Novem Forxuz

Bir Baron’un ailesinin kızı.

Ayrıca, ona da bir "eski" yazacağım, ama bir zamanlar nişanlım olan kızdı.

RuyaGezer Notu:
Merhabalar Gençler. Serimizin ikinci bölümüyle karşınızdayım. Bir önceki bölümden çok rağbet görünce baktım. Uşakları az daha sevindirelim. Normalde biliyorsunuz. Bu seriye Kuro dan sonra devam edecektim. Ama dayanamadım. Hadi yine iyisiniz. Kuroyla beraber buna da bölüm atacağım. Ayrıca Bundan sonra gelecek iki bölüm yer adları ve kişileri anlatan iki bölüm var onlar olacak. Ne zaman gelir sorusuna maalesef Cevap veremeyeceğim. Belli olmaz. Neyse yorumlarda anlaşırız.

Bir başka husus ise. Burası önemli kaçırmayın burayı. Bölümün ortasında bir “Taş” geçti fark etmişsinizdir. Direk cama geldi çünkü 😊. Neyse bir sonraki kafama gelmeden konuya dönüyorum. O “Taş” dediğim şey İngilizcesinde “Gem” olarak geçiyor. Tamam çeviride mücevher olabilir. Ama ileride bu “Gem” “Jewel” e dönüşecek. O da mücevher olarak çevriliyor. Bundan dolayı karışmasınlar diye “Gem”=”Taş” olacak, hani değerli taş muhabbetinden aklınızda kalsın. “Jewel”=”Mücevher” olacak. Bu konuyla alakalı “Uşağım benim daha güzel fikrim var” diyorsanız aşağıda yorumlardan belirtebilirsiniz.

Gelelim Bölüm ile ilgili yorumlarıma. Bu arada soracak olanlara şimdiden söyleyeyim. Bu seriyi sizinle beraber okuyorum. Yani spoiler veremem çünkü bilmiyorum 😊. Ondan dolayı aynı durumdayız uşaklar. Neyse Bölümle alakalı olarak, bahçıvanımız baya baya sadık bir adam çıktı. Herif resmen Brod’un Samurayı. İşin ilginç bir yanı ise bayağı becerikli bir adammış doğrusu. Vikontluktan Kontluğa terfi. Kralın Danışmanı. Çalışkan adam ha. Sonrasında gelen ise açıklamasını yaptığım “midemize oturan Taş” değil, “Walt ailesinin hatıra Taşı”. Ufak ufak girişler yaptık. Ve son olarak Eski Soylu ve Nişanlı Novem Forxruz. Diğer serilerden farklı olarak bu da nişanı atacak diye düşünürken, bunu ailesinden atmışlar herhalde :D.

Neyse bugün çenem bayağı düşük görünüyor, doktor şart olmuş herhalde. Tamam “Taş”larınızı atmadan ben gideyim, sonra toplarım. Hadi kendinize iyi bakın.

Gelecek Bölümün Adı: Eski Nişanlım, Novem.