Kitap 1- 01 Prolog

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode




Sevens Kitap 1- 01 Prolog


     Seriye Git |     | Sonraki Bölüm

Çevirmen: RuyaGzer


01-Prolog

Malikanenin avlusunda karşılaştığım kişi kız kardeşimdi.

Mükemmel bir varoluş.

Dışarıda biri tanrı tarafından tamamen sevilseydi, muhtemelen onun gibi biri olurdu.

(Neden iş buraya geldi?)

Nefesimi tuttum ve her iki elimle tuttuğum kılıcı kavradım. Kılıcın ucu sallanıyordu.

Sadece yorgunluk değildi. Korku duygularım da kılıçta belirgindi.

“Hah, hah…”

Elimdeki kılıç gerçekti. Ablamın meçi de gerçek... Bizim birbirimize ciddi olarak silahlarla gireceğimizi hiç düşünmezdim.

Ancak, bu düelloyu öneren kişi şüphesiz oydu.

Bir elbise giyerken, bana ilgisizce baktı.

“Buna devam edecek misin, onii-sama?”

Şimdi onii-sama diye çağırsa bile, genelde benim adımı bile söylemezdi. ‘Sen, '' Şu şey '' ve diğer ifadeler genellikle bana nasıl yönlendirildi.

Ama çevrede hiç kimse bu konuda bir hata görmedi.

Fildişi rengi bir elbise ve kırmızı ayakkabılar giyiyordu. İkimiz de darbelerimizi karşılaştırıyor olsak da, benden farklı olarak, hiç terlemiyordu.

Sanki resmi bir yere gidecekmiş gibi, kıyafeti iyi durumdaydı. Kardeşimin elinde tuttuğu meç, yetenekli bir usta tarafından yapılan bir eşyaydı.

Süslemelerle süslenmiş ve kabzası sarı bir küre ile kaplanmıştı. Artık bu çağda yapılamayan sarı mücevher, özel beceriler sağlayan araçtı.

İçine büyülü nesne takılmış olan meç, büyülü bir kılıçtı. Yüz altın parayla bile satın alınamayan nadir eşyalardandı.

Elindeki kılıcı, görünüşüyle uyumsuz olarak, kardeşimin ayakta duran figürü biraz dağınık gözüküyordu.

Bu sene on üç olacaktı. Dalgalı, altın renkli saçlarını salladı. Onun figürü, yaşına göre, oldukça tuhaftı.

Mavi gözleri bana soğuk soğuk baktı.

Bir titreme omuzlarımdan aşağı bastırdı.

Korkunç. Kaçmak istedim. Ama yapamazdım.

"Henüz değil. Henüz bitirmedik! ”

Korkularımı kuvvetle bastırdım ve ileri adım attım.

İyi eğitimli kılıç becerilerine inancım vardı. Yetişkinlere bile kaybetmeyeceğime emindim.

Walt Ailesi… asil hane halkımızı gururlandırmak için genç yaşlardan itibaren ciddi eğitim aldım. Kılıcımdan eminim.

Fakat…

“Hah, baya yavaşsın.”

Geçmişte ben de bir dahiydim. Harika bir çocuk. Bana hep övgü yağdırdılar. Aileme ve ailemin beklentilerine cevap vermek için tüm çabamı umutsuzca ortaya koyuyorum.

Ama bu çaba, benden iki yaş küçük kız kardeşimden sonra işe yaramaz oldu.

Açıkçası, ablam bir kızdı. Kılıç ustası onun için gereksiz olduğunu düşündüğü için, yıllar boyunca onu seçmedi. Sadece temelleri öğretti ve öğrettiği tek şey onu nasıl tutacak ve sallayacaktı.
Öyle bile olsa, ona karşı kazanamazdım.

“Ne!”

Bilinmeyen bir süreliğine çatıştık ve vücudum çok sayıda kesiklerle kaplanmıştı. Ona elimden geldiğince dokundurmaya çalışsam bile, en az hareketlerle kolayca kaçtı.

Aynı anlarda, kırbaça benzer meçi yüzüme, kollarıma ve karnıma indi.

“Seni tam üç ölümcül yerden yaralayabilirdim Lyle.”

Adımı yüzünde bir istihza ile söyleyen kızın adı Celes Walt.

Eğer göklerin sevdiği biri varsa, o kişinin kızkardeşim olduğu düşünülürdü. Ondan gerçekten nefret eden tek kişi bendim.

Saldırımı karşıladıktan sonra bacaklarım büküldü ve çimlerin üzerine düştüm.

Vücudum kanla kaplıydı. Kıyafetlerim terimden dolayı yapışıyordu.

Mavi saçlarım da bana yapışıyordu, ama umursadığım yoktu. Ayağa kalkmaya çalıştığımda, o kırmızı ayakkabıların bana geldiğini gördüm.

“Guh!”

Kollarım ile karşılamaya çalıştım, ama momentumu azaltamadım. Bir kez daha yere çarpmadan önce vücudum havalandı.

“Ne kadar gösterişsiz.”

“Evet, gerçekten… bunun oğlumuz olduğunu düşünmek çok üzücü.”

Düştüğüm yerde annem ve babam vardı.

Hizmetlilerin çoğunluğu tarafından çevrelenmiştik, ancak tek bir kişi bile beni yüreklendirmeye çalışmadı.

(Baba… anne… neden…)

Ağlamak istiyorum. Ayağa kalkarken acılarımı gözardı ettim ve Celes’in beni bekleyen gülümsemesini bulmak için döndüm.

“Sorunun ne? Hepsi bu kadar mı Lyle? ”

Bana kışkırtmak için ismimi bilerek çağırdı.

“İyi talih. Celes, sadece temelleri öğrenmesine rağmen. ”

“Gerçekten Walt Evi'ni yükseltecek Celes olmalı.”

Ebeveynimin sözleri beni arkamdan vuruyordu.

Böyle şeyler söyleseler bile, bana karşı bir zamanlar nazik davrandılar. Elimde tuttuğum Kılıç, benim için uzun zaman önce hazırlamış oldukları bir eşyaydı.
Oğlum, sende Walt evinin bir adamısın. Elinde sana uyacak en iyi silah var.
Sana yakışıyor Lyle. Tıpkı oğlumuzdan beklendiği gibi.
10 yaşına gelene kadar nazik bir gülümseme ile beni yönlendirmeye devam ettiler.

Ondan sonra, ailem kızkardeşim Celes'e ilgisini kaydırdı. O zamanlar benim gibi biri onların ilgisini kaybetmişti.

Bu aileyle sınırlı bir şey değildi.

Benimle her zaman ev halkının geleceğine uygun şekilde ilgilenen hizmetkarlar, Celes'i efendileri olarak görmeye başladılar.

Arkamdan kötü konuşmaya başladılar ve başarmaya uygun olmadığımı söylediler.

10 yaşına gelene kadar, hane halkı ve halk, benim lider olmamı beklediler.

Ama şimdi farklıydı. Şimdi gerçek değişti.

“Bununla birlikte, Celes artık varistir.”
“Böyle bir şey yapmasalar bile, tek yapmamız gereken çocuğu dışarı atmaktı”.
“Celes-sama'ya karşı kazanmanın hiçbir yolu olmadığında bile. Ne aptal."

Gözyaşlarının ortaya çıkmaya başladığı an çok kötüydü.

(Ben sadece ne yaptım. Neden bu kadar nefret edilmek zorundayım !?)

Celes bile kız kardeşimdi. Ondan nefret etmiyordum. Ona bir abi olarak iyi davranmıştım.
Acaba bundan nefret edecek bir şey mi çıkardı?

“Ara, ağlayacak mısın? Gerçekten göz kamaştırıyorsun. ”

Kendi kendine gülmeye başladı. Gerçekten eğleniyormuş gibi görünüyordu.

"Bunu neden yapıyorsun! Sana ne yaptım ki!?"

Sesimi yükselttiğimde Celes’in yüzü ifadesizleşti.

“… Ne kadar gürültülü. Bu senin için önemli değil. Orada olup olmadığın benim için hiç önemli değil. Ama gözüme batan birşeyi, seni buradan çıkaracağım. ”

“N-ne diyorsun…”

Sol elini bana kaldırdı ve parmağını işaret etti.

(Sihir kullanmayı düşünüyor !?)

Arkamdan baktığımda, ailemin ve hane halkının, eylemlerini fark ettiğini ve yoldan çekildiğini gördüm.

Saldırının sessiz onayını vermişlerdi.

“Kahretsin! Buz Duvarı! ”

Buz duvarı önümde ortaya çıktı.

Bu bir su özellikli büyüdür ve "Kalkan" özelliklidir. Övülmek için… Ailemin yolumu açmasını sağlamak için eğitimlerin içinde kendimi kaybettim.

Sadece kılıçta değildi. Büyü ve at binme, hatta bilgi… Ama önümde varolan kişinin önünde, bunların hepsi bir hiçti.

“Ateş Mermisi”

Üstünlüğünü gösteren Celes, hazırlıklarımı bitirdikten sonra büyünün sözlerini söylemeye başladı.

Benim aksime, bir ateş niteliği büyücüsü idi ve seviyesi temellerin de temelleri arasındaydı. Aynı zamanda sadece ateş topu üreten oldukça kullanıcı dostu bir modeldi.
Oluşturduğum buz duvarı ateşten bir anda parçalandı.

Sadece tek bir vuruş değildi.

Celes’in parmak ucundan, aynı büyünün birkaç yüz tekrarını vurdu. Her birinin gücü oldukça yüksekti. Büyümün özelliğinden dayanabilmesi gerekiyordu, buna rağmen Celes’in ilkokul düzeyindeki büyülere karşı kazanamadım.

“Kuh, Toprak El!”

Çevremden, topraktan yapılmış dört el büyüdü. Her biri ona saldırma isteğime itaat etti.

"Ne kadar sıkıcı."

Celes, elindeki meçi hepsini kesmek için kullandığında gülümsedi. Bir meç, aslında, saplamaya uygun  bir silahtır. Bununla birlikte, onları kolayca kesmek için büyü kullandı.

“Toprak mermisi.”

Çok yönlülük ile kazanmak için, bir sonraki büyümü aktifleştirdim. Kayalar gülleler gibi yerden fırladı ve çimleri yırttı.

Ama böyle bir şey düşünmek için zamanım yoktu.

“Kalkan”.

İfadede bir değişiklik olmadan, bir gülümseme ile büyüsünü oluşturdu. Saf manadan yapılmış basit bir duvar, Dünya Mermisini tamamen engelledi.

Celes’ın seviyesinde değildi ama birkaç düzine ateşlemiştim. Yine de tek bir tanesi geçemedi.

(Hiç Manam kalmadı. Burada bitirmek zorundayım…)

Çok iyi anlamıştım ki, zafer beklentisi yoktu. Ama ne olursa olsun onunla savaşmalıydım.

Aksi halde, bir şey yapmadan evden sürülecektim.

Tüm bunları başlatan şey, düşündüğüm gibi Celes’in sözleriydi.

Selam baba. Bu sene, onii-sama on beşi dönecek ve bir yetişkin olacak. Bu, Walt Evi'nin gelecekteki başkanını belirlemek için bir maç yapmanın zamanı değil mi?

Normalde, erkekler varis olur.

Ama ailem doğru olduğunu söyledi. Bizim maçımızı kabul ettiler.

Kaybeden evi terk edecek. Bu senin için uygun, değil mi oniisama?

Benden nefret ediyordu ya da belki de beni rahatsız edici buldu. Bununla beraber Celes ile olan dövüşüm başlamıştı.
Aslında, bu gerçekleşebilecek bir şey değildi.

Bir kızın ev sahibi olmasını sağlamak, asla yaşanmamış bir şey değildi. Fakat bu durumlarda, ailenin temel ilkeleri gibi belirli durumlar vardı.

Walt evinin kuşaklar boyu erkek bir varisi vardı. Kurucu birinci kuşaktan başlayarak, doğrudan bir erkek ailesi aileyi birbirine teslim etti.

İki yüz yıllık bir geçmişi olan bir hane.

Öyle olsa bile, babam ve annem Celes’in sözlerine uydular.

“Celes, asla, senin gibi biri için…!”

Adım attığımda Celes'le tüm gücümle çarpıştım. Narin bir kızın görünüşüne sahip olan kızkardeşimle, tam güçle çarpıştım.

Üçüncü taraf bir perspektiften bakarsak, bu çarpışmada kusurlu olan bendim. Ama kalbimde bir şey anladım. Yüzlerce, binlerce, yüzbinlerce pratiğim bu darbeye girdi.

Arkasındaki tüm gücüyle yapılan bir saldırı, inmesi durumunda onu ikiye bölebilir.

… Eğer inerse, öyle.

Yakın olduğum için iyi oldu. Saldırım, şu an yapabileceğim en güçlüsüydü.

Ama atağım ona hiç ulaşmadı.

Vücudunun yarısını, dikey çizgiyi atlatmak için döndürürken, bana saldırmak için meçi yukarı kaldırdı. Bana işkence etmek için, vücuduma hafif kesikler atmaya devam etti.

Bu şekilde bu asla bitmeyecek.

"Henüz değil!"

Kılıcım yere düştüğünde, sol elimden çıkardım ve sağ elimle salladım. İlk kılıç darbesiyle birlikte, bir V şekli havada oluştu.

Bunu gören Celes’in gözleri geniş açıldı.

Bu benim son çaremdi.

Gizli olarak çalıştığım bir yetenek ama yine de ona ulaşmadı. Kılıç elbisesine yaklaştı.

(Buna tepki verebilir mi?)

Benim özel kozumdu, ama Celes’in refleksleri bunu aşmıştı. Ancak, elbisesini kesmesini sayarsanız, aslında işe yaradı.

(O ulaştı. Kılıcım Celes'e ulaştı!)
Kenardan bakıldığında, küçük kız kardeşine karşı kızdırılan bir kardeşi görmek, tiksindirici. Ama rakibim Celes olduğu için, bunun anlamı yok.

Sadece onun güzel yüzünün kısa bir an için acı içinde bükülmüş olduğunu görmek, herşeyi buna değer yaptı. İkimiz de bir adım geri çekildik.

Bu, direncimin varabileceği son noktaydı. Şu an için, yapabileceğim tek şey buydu.

“Sorun nedir, Celes?”

Bana ifadesiz bir yüzle baktı, titriyordu. Aşağılanmış hissediyor olmalı. Kız kardeşim Celes'i daha önce böyle hiç görmedim?

“… Adımı anma, pislik.”

“… Eh?”

Onu fark ettiğimde, bakış açımdan kayboldu. Sesi arkamdan geldi.

Döndüğümde yumruğu benim görüşüme girdi.

(N-Ne?)

Acı yoktu. Onu fark ettiğimde, kılıcım ellerimden ayrıldı ve havada yayılmaya gönderildim. Yavaş çekimde hareket eden her şeyi görüyor gibiydim, Celes'in normal olarak hareket eden tek kişi olduğu görülüyordu.

Bu sefer o kırmızı ayakkabılarla yaklaştı ve beni tekmeledi.

Havaya uçtuğumda ona baktım ve büyüyle ateş etmeye hazırlandığını gördüm.

(Bu kötü, ben öleceğim!)

Büyü savunmalarını derhal toplamaya çalıştım, ama Celes büyüyü ateşledi, hem de birinci sınıftı. Bir büyücü olarak kayda değer miktarda beceri gerektiren bir sihirdi.

Beni öldürmek için bana geliyor.

“Ateş Fırtınası”

Onun ilgisiz sesini duyduğum gibi, ben de söyledim.

"Su topu!"

Kalan gücümü açığa çıkardım ve kendi büyümü etrafımda topladım. Bir alev fırtınası beni yuttu ve beni ölüme yakmaya çalıştı.

Ayrıca büyümü de aktifleştirdim, ancak bunun engellenip engellenmeyeceğini bilmiyorum.

Anladığım kadarıyla, yeni oluşturduğu büyü, beni öldürmek için bir girişimdi.

“Sana gerçekten bir sıkıntım mı var, Celes !?”

Bağırdığımda yere düştüm. Çarpışım, vücudumu sarstı ve acı her tarafa yayıldı.

Şimdiye kadar hissetmemiş olduğum acı üzerine birleştiğinde, bu etki beni yerde süründürdü. Ve kılıcım benden sonra düştü.

Ucu toprağı deldi ve metali sıcaktan donuk bir kırmızıya dönüşmüştü.

Eğer onu kavramış olsaydım kesinlikle yanardım ama yine de elimi uzattım.

Artık hiçbir şey düşünmüyorum, ama sadece onunla ayrılmak istemedim. Bana göre, gözümün önündeki kılıç benim ailemle olan son bağımdı.
“A-ah ...”

Çevremdekiler beni sadece izlediler. Beni kurtarmayı bile düşünmeden, bana baktılar. Bana, sefil bir şekilde sürünürken, gülenleri bile vardı.

Bana gelen tek kişi yüzündeki kaba gülüşüyle Celes’ti.

“Sana ne kadar uygun. Biraz şaşırsak da hala hayata tutunmayı başardın. ”

Bunu söylerken, gözümün önünde kılıcı kırdı. Belki ısıdan ya da kendi yeteneklerinden dolayı, kılıcı metalden değil sanki kâğıttan yapılmış gibi kesilmişti.

Uzattığım elim boş yere düştü.

Çimleri tuttum; gözyaşlarımla ona baktım. Sol eliyle saçını karıştıran Celes’in yüzünde güller açıyordu.

“Oh, bu senin en sevdiğindi, değil mi? Ne şanssızlık."

O, tepeden baktığı için mutlu gibi görünüyordu. Ancak, ebeveynimin sözlerini duyunca geri döndü.

“Celes, bu yeterli, değil mi? Kıyafetlerin parçalanmış. Yeni bir elbise satın alsak nasıl olur? ”
“Oh, kulağa hoş geliyor canım.”

Dövülen ve yakılan bana bakan tek bir ruh bile yoktu. Bana sanki orada yokmuşum gibi davranıyorlardı.

“L-lütfen bekleyin! Baba anne!"

Sesimi zorladım. Ama sadece bir kez gözlerini bana döndürdüler. Onların bakışları, pis bir şeye bakıyorlarmış gibiydi.

Ve bununla beraber, başımın yere düşmesine izin verdim.

Sesimi çıkardım ve çevreyi umursamadan ağladım.



Ne kadar zaman geçtiğini merak ediyorum ama çok uzun sürmemiştir. Kendimi çimlerin üstünde ağlarken hatırlıyorum, ama farkına vardığımda şuan bir yataktaydım.

Vücudum bandajlarla sarılmış ve biraz tedavi görmüşüm.

“Sadece kim… Baba? Hayır, o değil. ”

Bunu söylemem gerekmiyor, ama babam beni asla kurtarmaz. Beni terk ederken sahip olduğu tutum da var, ama daha önemlisi, bu yer malikanenin içinde değildi.

Ahşap tavana baktım ve bunun kendi evimin içinde olmadığını anladım.

Beni kimin kurtardığını merak ediyorum. Hareket etmek zarar verdiği için, ben de etrafa bakmak için sadece kafamı çevirdim.

Ahşap bir evdeydim, hayır, daha çok bir kulübe gibi. Gözlerim tavana döndü. Uyandım, ama vücudum hala biraz uyumak istiyormuş gibi hissettim.

Ayrıca, şu anda hiçbir şey düşünmek istemiyorum.

(Demek terkedildim…)

Ailem tarafından terk edildikten sonra Celes’in yüzü aklıma geliyordu. Benimle dalga geçercesine adi bir gülüşü vardı.

O anda…

“...? Kim o?"

Çevremde, birinin konuştuğu ses… birisinin konuşması hissine benzemiyor. Garip bir his altında kaldım.

“Hiç kimse yok değil mi?”

Çevremde hiçbir şey hissetmiyorum. Yanıldığımı düşünerek gözlerimi kapattım.

Kim tarafından bilmiyorum, ama tedavi edilmiştim. Biraz uyuyacağım ve dayanıklılığımı kurtaracağım. Vücudum ağırlaştı ve gözlerimi kapatmak istedim.

(Şu anda, hiçbir şey hakkında düşünmek istemiyorum…)



Gözlerimi kapadıktan sonra muhtemelen biraz oldu. Bir ses duydum.

Oy, oy, bu demek oluyor geldi, değil mi? Kesinlikle geldi!

Sesin tonunda neşeden çok biraz sertlik vardı. Yüksek sesle ve çok güldü.

(K-kim? Beni kurtaran kişi olabilir mi?)

Sesim ona ulaşmış gibi görünmedi. Dahası, bir sebepten dolayı, oldukça yorgun hissediyorum. Aynı Mana'm tükendiği zaman ki gibi…

Baba, lütfen biraz sus.

Bu sefer ki genç bir adamın yıpranmış sesiydi.

(Birden çok kişi var mı? Öyle olsa bile, bu huzursuzluk hissi de ne…)

Sesime izin veremem. Düşüncelerim onlara ulaşmıyor.

Büyükbabanın söylemeye çalıştığı şeyi anlamaya çalış, baba. Yani, bu bizim ilk konuşmamız. Ve doğrudan bir torunun yakınlarda olduğunu hissedebiliyorum. Kesinlikle bizim kanımızı taşıyor.

Bu sefer gerçekten neşeli bir sesti.

(Üç? Hayır, daha fazla olabilir.)

Bir sesten daha fazlası, belki de bir varlık. Sadece üç tane olduğunu düşünemedim.

Büyükbabanın söylediklerini anladım ~. İlk önce, sakin olalım ve onaylayalım.

Yeni bir tane duydum. Büyükbaba dediğinden beri aile miydi? Fakat tüm sesleri gençti ya da en azından yaşlı gibi durmuyorlardı.

İşte bu bizim ilk konuşmamız. Ama bilirsin, bu şekilde bile fark edemeyeceğimiz şeyler var, sanırım görüyorsun.

(Yine. Bununla beraber, beşinci ses mi?)

Başka bir tanesi çaldı.

Çok kötüsün, Babalık. Daha da önemlisi, ona ne olduğunu bilmek istiyorum. Fark ederse hoş olurdu, ama ... hey n'aber Brod?

Brod adını duyunca şok oldum.

Demek istediğim, Brod benim büyükbabamın adıydı.

(Bu… bu benim öldüğüm anlamına geliyor.)

Bununla iyi misin? İç düşüncelerim çığlık attı, sesleri duymaya zorlandım.

Bu benim torunum! Bu Lyle! Hiç şüphesiz benim torunum!

Büyükbabamın sesini çok anımsatıyordu, acı bir gülümseme yüzümde oluştu. Torununa karşı biraz fazla yumuşak olan biriydi, bu duyguları onun sesinde bile hissedilebilirdi.

Yine de biraz daha genç geliyordu. Daha yaşlı bir erkeğin ses tonlarına sahip değildi.

Bunun anlamı neydi? Bir süreliğine sessizliğin yayıldığını düşündüm.

『『 Gerçekten mi !? 』』

Ne gürültülü bir demet. Bütün sesler şok gibi görünüyordu.

(……… Sadece ne tür bir durumun içine düştüm?)

O gün kaderim dönmeye başladı.


TN: Eveet Gençler. RuyaGezer konuşuyor. Nasılsınız, iyi misiniz? Yeni serimiz hayırlı olsun. Alt taraftan yorumları hemencecik alalım. Beğendiniz mi yoksa “eh işte” mi yoksa “iç güveysinden hallice” mi yoksa “yeter artık sus kafamız şişti” mi yoksa … ha ... daha yeni başladık ya :D Neyse tamam vurmayın gidiyorum. :D
Birkaç bir şey anlatacağım. Lyle’nin kullandığı kılıç “sabre” olarak geçiyor, yani süvari kılıcı. Kesmeye uygun. Celes’in kullandığı “Meç” ise “Rapier” diye geçmekte olup, bildiğiniz kebap şişi :P şaka biryana eskrim kılıcını biliyor musunuz bilmiyorum. İşte o.
Yorumlarınızı alalım gençler. Bölümler nasıl, anlatın dinleyelim işte da. Mesela: Şimdi Brod mezarından çıkıp Celes’i şaplağı basacak. “Sen nasıl şerefsizsin ula” diye. Şey bazı konularda hemfikiriz galiba.
Bu seriye Kuro no Shoukanshi’nin noveli güncele gelince geçeceğim. Bu ilk bölümü az heyecan olsun diye atıyorum. Yorumlara göre belki bir iki bölüm daha atabilirim. Herşey size bağlı (Everything up to you), tabi ki de benden sonra :D Neyse Görüşürüz Gençler. Kendinize iyi bakın.


    Seriye Git |     | Sonraki Bölüm