004 – Sözleşme

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode




Bolum 004 – Sözleşme




 Önceki Bölüm |        Sonraki Bölüm  

Çevirmen: RuyaGezer

4. Bölüm Sözleşme

Şehirden ayrıldıktan sonra uzunca bir düzlüğe vardım.
Doğanın engin sesleri ile dolu ormanın kenarındaki yolda giderken herhangi bir canavarla karşılaşmadığım için şanslıydım. Aralarında ki mesafe de çok uzak değildi.
“Genellikle buralarda göründükleri söylenmişti…” (Kelvin)
Çevreyi iyice kontrol etse de bir Mavi Slime göremedim.
Aramaya devam ederken, sonunda mavi bir şekil gördüm.
Bu bir Mavi Slime. İncelemek için lütfen [Tanımlama]’yı kullanınız, Efendim.(Merufina)
Merufina’nın dediği gibi [Tanımlama]’yı kullandım.
Nasıl çalıştığını anlayamasam dahi, büyünün etkisi altındaydım.
Bu neredeyse bir şey taşımak gibi, ha?
Yeteneğe sahip olmak işi basit hale getiriyor.
İsim-Yaş-Irk-Sınıf
İsim yok– 0 yaşında – Irkı Yok – Mavi Slime

Seviye
Unvan
:1
: Yok
HP
MP
: 5/5
: 0/0
Güç
Dayanıklılık
Çeviklik
Büyü saldırısı
Şans
: 1
: 1
: 2
: 1
: 2
Beceriler:

: Sersemleme Direnci

: Yetenek Puanları: 0

Bu [Tanımlama] ha?
Hedefin tüm özelliklerini görebiliyorum.
[Tanımlama] sadece canlılar üzerinde değil, tanımlanmamış cansız nesneler üzerinde de çalışır. [Tanımlama] yeteneğinizin seviyesi (S)dir. Hedefinizle sizin aranızdaki seviye farkı 100’den azsa, onu tanımlamak mümkündür. (Merufina)
Hedeflerimin çoğuna karşı iş görür, ha? … Bekle, Merufina'nın özelliklerini görebilmem mümkün olmasına rağmen göremedim.
Diğer bir deyişle Merufina’yla benim aramda 100 den fazla seviye mi var?
Genel olarak konuşmak gerekirse, nihayetinde bir tanrıçayım. (Merufina)
Seni çağırmak uğruna, ne kadar MP harcanacağı… Boşver, konu çok dağıldı.
Şimdilik önümdeki Mavi Slime’a bakalım.
Slime a yavaşça yaklaştım. Her şeyden önce, bir sözleşme yapabilmek için karşı tarafla anlaşmam gerek. Peki, anlaşmak için Slime’la konuşmalı mıyım?
//TN: Ula Rimuru karşına böyle bir adam çıktı mı senin hiç. Bak adam önce konuşmaya çalışıyor :D
Konuşmanızı anlamayan Canavarlarla karşılaştığınızda, onu yenmeden zayıflatmanız lazım. O zaman sözleşmeyi oluşturursanız, kabul edecektir. Bu tür takipçileri güç kullanarak kazanabilirsiniz. (Merufina)
Görünüşe göre Merufina da tam çok bilgili bir oyuncu tipi var.
Sihir kullanırsam ölür gibime geliyor, bu yüzden dövüşmek için Asa’mı kullanmak zorunda kaldım.
“Tou!” (Kelvin)
Makul sayılacak bir güçle, mavi Slime a saldırdım. Slime yuvarlanarak birkaç metre geri uçuruldu.
Hemen [Tanımlama]’yı kullandım.
Kalan HP: 3. Sözleşme oluşturmak istiyor musunuz? (Sistem)
Sistem tarafından ayarlandığı gibi, sözleşmeyi yapmak için elimi Slime a doğru kaldırdım.
“Uo ~… Vücudunu kaplayan sisin içinden bir şey çıkıyor sanki. Bu iyi mi? ”(Kelvin)
Bir sözleşmenin başarılı olup olmadığı dikkate alınmaksızın, kalan MP'nin yarısı sözleşme için harcanacaktır. Bu, büyük miktarda mana harcamanın etkisi (Merufina)
“Lütfen bunları daha önce söyle… Ah, boşver. Sözleşme oluşturma başarılı oldu mu? ”(Kelvin)
Slime ise beyaz bir ışıkla parlamaya başladı. Oldukça parlak.
Tebrikler. Sözleşme Başarılı(Merufina)
“Bu kadarcık mıydı.?” (Kelvin)
Sözleşme yaptığınız canavarın henüz bir ismi yok. Bir isim vermeye ne dersiniz, Efendim? (Merufina)
Hımm, isim, ha?
// TN:Bundan sonra ismin Rimuru Kelvin :P
“Peki, bugünden sonra senin adın Clotho.”(Kelvin)
Clotho titrerken zıpladı. *purupuru* .
Ve sonra vücudum tarafından absorbe edilen ışık parçacıklarına dönüştü.
Bu arkadaş büyülü bir vücuda dönüştü, ha?
Merufina'nın dediğine göre, bu şekilde Clotho manam içine emiliyor.
“Oi Clotho, beni duyabiliyor musun?” (Kelvin)
Clotho’nun sözlerini duyamıyor olsam bile, duyguları doğrudan bana iletiliyor.
Oh sadece bundan memnun mu?
//TN: İsim alma olayından bahsediyor.
Karşılıklı anlaşma, kelimeleri olmadan da mümkündür. Diğer bir takipçin olarak, bu yöntem bana daha huzurlu geliyor.(Merufina)
Ah, Clotho biraz korkmuş.
Merufina'dan korkmak zorunda değilsin.
Şu an için bunu, Takipçilerin Ağı olarak adlandırayım.
Neredeyse anlık iletişimi kolaylaştırıyor ve bu halde mücadelede oldukça faydalı olacağını düşünüyorum.
“Sıradaki işlem Çağırı. Sözleşme yapmak için daha önce kullandığım MP dışında kalan MP’m 10. Bu yeterli olacak mı? ”(Kelvin)
Bu seviyedeki bir Slime için bir şey olmaz. Ancak, Çağırı yeteneğinizi daha iyi anlamanız için: Takipçilerinizin HP'nin 0'a düşmesi ve ölmesi durumunda, sözleşmenizin iptal olduğundan dikkatli olun.(Merufina)
Bu dünyada, HP'nin sıfır olması ölüme eşdeğer.
Burada, oyunlarda olduğu gibi, öldükten sonra kilisede yeniden canlanma diye bir şey yok.
Clotho, bundan sonra bana eşlik edecek olan önemli bir arkadaşım.
Böyle şeylerden kaçınmak için dikkatli olduğumdan emin olacağım.
1 HP kadar kaldığı sürece, Çağırıyı iptal etmek ve Takipçinizi mana havuzuna geri göndermek mümkündür. Sihirli bir beden olduğundan dolayı, HP ve MP zamanla yenilenecektir. Bu kuralı akıllıca kullandığınızdan emin olun. (Merufina)
* Funfun * Çok eğitici.
Öyleyse, şimdi Merufina-sensei’nin iznini aldım, Çağırı yapıyorum.
Ah doğru. Büyü yapabilme aralığımın ne kadar olduğunu bilmiyorum. Yakınıma çağırsam iyi olur.
Düşüncem aklımdan geçtiği gibi, sihirli bir kare anında ortaya çıktı ve bir sonraki anda Clotho onun içindeydi.
Çağırmanın oldukça yüksek bir hızda gerçekleştirildiği görülüyor.
“Testin ilk hedefi başarıldı. Sıradaki, Yenme talebi. ”(Kelvin)
Clotho’yu kendi ailesini katletmesi için kullanmak ... Efendim, çok zalimsiniz. (Merufina)
“Gufu” (Kelvin)
Yaptığım tedbirsizlikten dolayı kalbim acı çekerken, Clotho zıplayarak hislerini aktardı.
“Slime ailesinde güçlü olanı zayıfı yiyerek büyüdüğü için, sorun yok mu? Clotho, kendini zorlamak zorunda değilsin. ”(Kelvin)
Clotho titreyen bedeni ile hevesini gösterdi.
Eğer Clotho için sorun olmazsa sıkıntı yoktur.
“Yenilen rakibi absorbe etmeye gelince, bu bir problem olurdu. Görevi tamamladığımın işareti olarak Slime ların çekirdeklerini toplamam gerekiyor. ”(Kelvin)
Ancak, Clotho'nun rakibin çekirdeği haricinde absorbe etse bir sıkıntı olmaz.
Kalan MP hakkında biraz endişeliyim. Biraz büyü denemek istiyordum.

Bir hedef bulduk.

//Çevirmenin Notu
Evet Gençler RüyaGezer’den size selam var. Halinizi hatırınızı soruyor. Eh bende iyiyim işte yeni bölüm yeni heyecan. Neyse Manga kadar hızlı gidemesek dahi yine de hızlı sayılırız. :D Manganın bir bölümü Novelin beş bölümüne denk geliyor ya la. Mangaka baya iyi çalışıyor demek. Aradaki ayrıntıları sallıyor :D
İşin şakasını geçelim. Fikirleriniz doğrultusunda Subjugasyonu = Yenme yaptım. Şimdi anlam biraz oturdu gibi. Onun dışında Slime kelimesi iyi mi. Herkes biliyordur zaten o noktada sıkıntımız olacağını sanmıyorum. Eğer uygun görürseniz Balçık ta diyebiliriz. Takdirinize kalmış. Yorumlarda belirtirsiniz. Yorumlarınızı dört gözle bekliyorum :D ama dört göze rağmen az görüyorum. Sessiz arkadaşlarında seslerini fikirlerini duymak isteriz.
Muhabbetimizin üzücü kısmına geldik yani sonuna :P . Normalde bu seri için kendi planım iki güne bir bölüm. Önümüzdeki hafta, sınavlarım var ondan dolayı, sadece iki bölüm atacağım. Muhtemel Çarşamba ve Cumartesi olur. Erken çevirirsem erken atarım. Geçte olabilir. Anladınız siz. Belki ikisini de haftasonu atabilirim. Kendinize iyi bakın gençler. Allaha emanet. 



 Önceki Bölüm |         Sonraki Bölüm